PROJECT ERASMUS+

 

 

 

Project

Inclusion through Gamification

KA210-SCH – Small-scale partnerships in school education

2021-2023

 

SIGLA/LOGO:

COORDONATOR: 

SÚKROMNÁ ZÁKLADNÁ ŠKOLA, KOMENSKÉHO 2,  KOŠICE, SLOVACIA

PARTENERI:

GRADINITA ,,MIHAI EMINESCU” TARGU-JIU, ROMANIA

  YAVUZTURK İLKOKULU, INSTANBUL, TURCIA

 

Politici ale programului Erasmus+ dezvoltate:

ORIZONTAL: Incluziune și diversitate în toate domeniile educației, formării, tineretului și sportului

EDUCAȚIE ȘCOLARĂ: Promovarea interesului și excelenței în știință, tehnologie, inginerie și matematică (STEM) și abordarea STEAM

EDUCAȚIE ȘCOLARĂ: Sprijinirea cadrelor didactice, a conducătorilor de școli și a altor profesii didactice

Subiecte abordate de proiect: 

  1. Noi metode și abordări de învățare și predare
  2. Includerea, promovarea egalității și nediscriminării
  3. Dezvoltarea competențelor cheie

Acest proiect își propune să transforme sala de grupă/clasă într-un mediu prietenos și motivant pentru preșcolari/elevi, se concentrează pe incluziune și își propune creșterea numărului de activități incluzive având subiecte STEM folosind gamification.

 

 

 

 

 

De asemenea, scopul proiectului este îndreptat către dezvoltarea competențelor cheie ale profesorilor.

Grupul nostru țintă cuprinde preșcolari și elevi cu vârste cuprinse între 4 și 10 din școala noastră/partenerilor și profesorii acestora.

Obiective care trebuie atinse la nivelul școlilor participante:

  1. O creștere cu cel puțin 20% a satisfacției școlare a elevilor
  2. O creștere cu 15% în mediul favorabil incluziv
  3. O îmbunătățire cu min. 15% a abilităților de organizare a activităților având ca subiect principal domenii: Limbi, Știință, Matematică (STEM). Acest lucru va fi observabil prin evaluare continuă (în timpul sau după fiecare LTTA) și evaluarea finală
  4. O îmbunătățire a abilităților de predare și dezvoltarea competențelor cheie
  5. Facilitarea cooperării între profesorii parteneri pentru a crea un ghid comun privind includerea gamificării în clasă

În conformitate cu teoriile recente, gamification oferă soluții pentru creșterea angajamentului și a motivației. Gamificarea folosește elemente din jocuri și le aplică în afara jocurilor, scenarii. Sarcinile pentru acasă devin quest-uri, întrebările și exercițiile devin provocări, copiii devin eroi. De asemenea, eșecul este acceptat, deoarece, la fel ca în jocuri, jucătorii pot începe din nou. Folosirea unor astfel de elemente, separat, poate avea un efect diferit de cel așteptat. Astfel, trebuie să introducem un alt sistem de predare bazat pe teoria gamificării, apoi o aplicăm în domenii precum Matematică, Știință și Engleză.

Gamificarea este, de asemenea, foarte importantă în activități privind incluziunea și diversitatea, pe măsură ce tot mai mulți elevi provin din diferite categorii sociale, religioase, etnice și alte medii.

Proiectul va facilita, de asemenea, cooperarea internațională, dezvoltarea parteneriatelor, schimbul de experiență și, sperăm o relație pe termen lung ce va contribui la îmbunătățirea instruirii școlare la nivel european.

DURATA: 01.11.2021 – 01.11.2023

BENNER

COORDONATOR ROMÂNIA:

PROF. ANA-MARIA BÎZDOACĂ

ECHIPA DE IMPLEMENTARE ROMÂNIA:

PROF. ALINA OANA CORNESCU

PROF. MARINELA CHEBEȘI

PROF. LIDIA SIMONA DUMITRU

PROF. IOANA OTILIA MERCUREAN

PROF. ALEXANDRA NICOLETA CONSTANTINESCU

PROF. ANTONELA MAGDALENA CĂLIN

PROMOVARE ÎN PRESA LOCALĂ

https://www.igj.ro/social/proiect-erasmus-la-gradinita-cu-program-prelungit-mihai-eminescu-tg-jiu.html?fbclid=IwAR3mfHmu46luCG8dPRVk3Jm3-UC28DID2oNjIJh-njLZTKAyAkJlO0nlPuA

https://gorjeanul.ro/gradinita-cu-program-prelungit-mihai-eminescu-partener-erasmus/?fbclid=IwAR17hFFWIaGopLFamG29QgLcpQNKImteV-9GXmjMyiKiUONJVUlvHpAd12M

http://accentingorj.ro/2022/05/12/proiect-erasmus-inclusion-through-gamification/?fbclid=IwAR2kWa9zJtwSW-jhkWMC2VmcvI0ZqRzBot2lTl7_eG1WsnUKiRFbRETmwes

CONCURSUL INTERNAȚIONAL DE LOGO A FOST CÂȘTIGAT DE ECHIPA ROMÂNIEI, DEVENIND ASTFEL LOGO-UL PROIECTULUI CE VA APĂREA PE TOATE DOCUMENTELE OFICIALE!

LOCAL IMPLEMENTATION ACTIVITIES

– research made, activities applied with children, writing the appointed chapters of the Guide/other results, preparing the activities for LTTAs, applying evaluation after each activity, organizing and running dissemination after each main event, lessons preparations, preparations of materials – research – websites/posting of results, dissemination and follow up activities

 SCIENCE – JOCURI PE CALCULATOR CREATE PE WORDWALL.NET

https://wordwall.net/ro/myactivities

https://youtu.be/JW-bEhaO0vI

ENGLISH

https://youtu.be/CYCy1Md4Cbc

ONLINE MTG of STUDENTS

ONLINE MEETING OF TEACHERS

                

SCIENCE – ACTIVITĂȚI STEM/STEM ACTIVITIES

https://youtu.be/xbEQJ61-Lmk

https://youtu.be/o5FQvlW5pSQ

https://youtu.be/QnjS1GH8hsw

https://wordwall.net/play/30209/887/438

https://wordwall.net/play/30210/274/942

https://wordwall.net/play/31142/205/653

https://wordwall.net/ro/resource/31143220/childrens-rights

https://wordwall.net/play/31232/839/146

MATH – ACTIVITĂȚI STEM/STEM ACTIVITIES

https://youtu.be/ZjGVoqhFYBU

https://youtu.be/wstUdtBjONg

https://youtu.be/sfr9rG836aM